دلنوشته های یک پدر

۳۰دقیقه  ورزش روزانه می‌تواند عدد جادویی شما برای کم کردن وزن باشد.در یک تحقیق جدید مشخص شد که ۳۰ دقیقه ورزش در روز به همان اندازه یک ساعت ورزش به بزرگسالانی که اضافه‌وزن دارند برای پایین آوردن وزنشان کمک می‌کند.محققان دریافته‌اند که درمقایسه به مردانی که یک ساعت در روز تمرین داشتند و حدود ۳ کیلوگرم طی سه ماه کم کردند، مردانی که‌ اضافه‌وزن جزئی داشته و دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب
ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 29 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 1:19

سلام دوستان امروز صبح خودم رو رسوندم مسجد هنوز به اذان مانده بود پشت در موندم کلیدها رو دیشب داده بودم امیر حسین که با بچه های مسجد تا دیر موقع مشغول چیدن سن و تزئینات برای مراسم جشن میلاد بودن زائر غلام نجار موذن مسجد هم اومد تا چند دقیقه ای معطل شدیم تا اینکه اسماعیل درها رو باز کرد زائر غلام اذان رو گفت و حاج آقا مرادی هم تشریف آوردن نماز دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 44 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 1:19

سلام روز جمعه بعد از نماز بچه های مسجد آش و نون  گرفتن جمعیت مردها حدود بیست نفری میشد بعد از دعای ندبه سفره انداختن صبحانه در مسجد خوردیم بعد از ظهر ی مسجد رو برای خواهران بسیجی باز کردم سن مراسم میلاد توی حسینه که طبقه پایین مسجد هست رو دست نزدیم ساعت سه و نیم بود که خانم حسینی و خانم اکبری مسئولین بسیج تشریف آوردن سیستم صوتی و تصویری رو ر دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب
ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 12 تاريخ : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 1:19

روز سه شنبه حرکت کردیم 7روز به تولد حضرت امام رضا رسیدیم

ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : مشهد, نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 50 تاريخ : پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 9:29

سلام  امروز رو مثل هر روز قبل از اذان برای باز کردن درهای مسجد و روشن کردن بلندگوی مسجد برای اذان رفتم به مسجد تقریبا هر روز زایر اسماعیل همسایه مسجد در رو باز میکنه اذان رو زایر غلام نجار با صدای رسا و سبک زیبایی گفتن امام جماعت آقای مرادی نماز رو اقامه کردن بعد از نماز ی پیاده روی تند تا جاده پایینی به اتفاق آقا محمد سعید داشتیم یک مه غلیظ صبحگاهی هم جاده پایین بود که بعضی وقتا دیدمون خیلی کم میشد بعد از پیاده روی برگشتیم خونه و ی صبحونه ای زدیم و ی دوری هم برای ساکت کردن محمدمهدی با موتور رفتیم بازار  مادر زنگ زده بود برای خانم و خانم برای نهار دعوتش دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 42 تاريخ : يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 5:55

سلام  بعد از چند روز نبود اینترنت دوباره راه انداختم ایندفعه از مسجد یکی از اقوام یک حسابی تو بانک مهر ایرانیان باز کرده که دوست داشت یه مجموعه ای از اقوام رو دور هم جمع کنه تا از طریق پرداخت ماهیانه این افراد ی کمکی برای کم دستهای فامیل جمع کنه هفته پیش جمعشون کردیم تو مسجد و دور هم توضیحاتی داد که با نقدهایی روبرو شد ولی الحمدلله در اخر تایید شد و رفت مرحله اجرا تا الان بالاتر از 15 تا عضو داره  اطلاع رسانیمون ضعیف بوده والا خیلی طالب دارهدیروز رو به اتفاق امام جمعه شهر حاج اقا محمدی رفتیم روستای کرکی که کنار رود خونه مند هست سال 65 سیل اومد اون روستا ر دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب
ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : فال 6اسفند,فال 6اسفند93,استخدام 6اسفند93, نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 27 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 0:33

سلام سال 1365 بود سیل بزرگی اومد و تموم روستاهای اطراف رودخونه مند رفت زیر آب توبعضی روستاها افراد زیادی رو آب برد خوشبختانه روستای پدری ما تلفات جانی برای مردم نداشت سرما بیداد میکرد اما مردم از ترس غرقشدن شب رو روی پشت بوم ها وزیر بارون سر کردن تا نیروهای امداد با قایق ها و هواگرافت اومدن دسته دسته مردم رو از اب نجات دادن اولویت اول مردم کاکی بود برای همین مهاجرت به کاکی اغاز شد الان نزدیک سی سال از اون اتفاق میگذره و دیگه هیچ کس به اون روستاها برنگشت از سال 90 ی تلاشهایی توسط بعضی از اهالی روستا ها که به کاکی نزدیکتر هست برای احیای روستاها صورت گرفته ک دلنوشته های یک پدر ...ادامه مطلب

برچسب : 8اسفند علی بابا,8اسفند به میلادی,8اسفند روز امور تربیتی,اهنگ 8اسفند,8اسفند از علی بابا,8اسفند امورتربیتی,8اسفند گرامی باد, نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 34 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 0:33

سلام بر همه

دیروز غروبی دیگه بچههای مسجد خیلی اصرارکردن دیگه مجبور شدم یه 8 تا قوطی 3در 3 با 5 تا قوطی 2در 2 اوردم براشون

امروز هم با ی جوشکار هماهنگی شد تا اومد و یه اسکلت 2.5 در 2.5 برای ایستگاه صلواتی برای بچه های مسجد درست کرد دیگه امروز همه بچه دور اسکلت ایستگاه بودن از ساختشتا رنگش و فردا هم میبرن برای نصب سر خیابون کنار مسجد

ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : سه شنبه ها با موری,سه شنبه های بدون خودرو,سه شنبه ها,سه شنبه به انگلیسی,سه شنبه بدون خودرو,سه شنبه ها با موری pdf,سه شنبه بازار در استانبول,سه شنبه,سه شنبه ها با موري,سه شنبه ها بدون خودرو, نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 41 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 0:33

با سلام

امروز رو شیشه حسینیه رو که شکسته بود عوض کردم

ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 26 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 0:33

سلام

لامپ مناره تعویض شد

ما را در سایت دلنوشته های یک پدر دنبال می کنید

برچسب : پنجشنبه,پنجشنبه بازار,پنجشنبه تیک تاک,پنجشنبه عصر کامبیز حسینی,پنجشنبه مفتون,پنجشنبه به انگلیسی,پنجشنبه است,پنجشنبه بازار استانبول,پنجشنبه آخر ماه,پنجشنبه است و دلم, نویسنده : fkhalilkourd0 بازدید : 36 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 0:33